صبا ویژن

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی تخریب و نبش قبر «جناب حجر بن عدی» صحابی جلیل القدر رسول گرامی(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) «آیت الله محمدمهدی آصفی» عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیانیه مهمی صادر کرد.

ترجمه متن کامل بیانیه این استاد معظم حوزه علمیه نجف به شرح زیر است:آیت الله آصفی

 بسم الله الرحمن الرحیم

 اعضای گروهک القاعده بار دیگر و در ادامه جرائم و جنایات خود، گناه نابخشودنی دیگری مرتکب شدند و ـ  حسب آنچه منابع خبری اعلام کرده اند ـ اقدام به تخریب مقبره و نبش قبر صحابی جلیل القدر «حجر بن عدی» رضوان الله تعالی علیه کردند و پیکر مطهر ایشان به منطقه ای نامعلوم منتقل نمودند.این جنایت بزرگ که در حق مسلمانان انجام شد، غمی سنگین بر دلمان نشاند.

ما این اقدام را محکوم می کنیم و از همه مسلمانان ـ بویژه عالمان، فرهیختگان و نهادها و رسانه های اسلامی دعوت می کنیم تا به محکوم کردن این جنایت بزرگ و اعلام عزای عمومی بپردازند.همچنین از جوانان مسلمان می خواهم تا به حراست از مراقد شریف پیامبران و صحابی جلیل رسول الله و دیگر اولیاء الله مدفون در سوریه و نیز دفاع از حرم مطهر قهرمان کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) در برابر جنایات و خباثت‏های القاعده و همدستان جانی و گناهکار آنها بپردازند.

 در پایان از مؤمنان عراقی، سوری و لبنانی که شجاعانه از مضاجع شریف سوریه در برابر جنایات القاعده دفاع می کنند تشکر می کنم و این اقدام آنها را ارج می نهم.                                                     

                                                                                                      محمدمهدی آصفی

                                                                                              21  جمادی الثانی 1432 ه.ق.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید حضرت زینب(س) ، حضرت رقیه(س) ،

 خوش آمدید   

مشخصات مدیر وبلاگ

التماس دعا [0]

عاقبت روزی من هم دیگر نخواهم نوشت ولی امیدوارم شما برای همیشه بخوانید...
ویرایش

موسیقی


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ